خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

۳۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

خدایا شکر

یا دلیل المتحیرین یا غیاث المستغیثین یا صریخ المستصرخین یا جارالمستجیرین یا امان الخائفین یا عون المومنین یا راحم المساکین یا ملجا العاصین یا غافر المذنبین یا مجیب دعوة المضطرین

یا صاحب الزمان ادرکنی

چقدر بد این زندگی که هنوز بعد اندی سال آدم آقای و مولای خودش نبینه معلوم که هنوز آدم نشدم .

یه روز دوباره خوب ،خدای شکر چند روز دیگه مونده به سفر عشق 

خدایا تا تو نباشی من هیچ هستم ،یاد سفر مشهد افتادم که حاج آقا میگفت شما اگه احترام میشید همه جا تحویل تون میگیرند به خاطر خودتون به خاطر این که ژائر امام رضا هستید اینجا همینه جون زائر امام حسین هستم تحویل میگیرند ما کجا اونها کحا که همه نورانی و رفیق های شهیدان مدافعان حرم ...

ان شاءالله نوکری خوبی باشم ارباب برای زائرانت 

واقعا تو این چند سال بالا و پایین های زندگیم می بینم درسته بعضی مواقع تلخ بود ولی اصلا فکرش نمیکردم کربلایی بشم چه برسه اونم دوبار چه برسه خادم بشم .مشهد اونم برای اولین دیدار اونم پیاده که خیلی خاص بود .دوستانی که پیدا کردم .واقعا شکرت خدا .

با خدا باش و پادشاهی کن 

بی خدا باش هر چه میخواهی کن


  


۰ نظر ۳۰ آبان ۹۴ ، ۰۵:۴۱

خدایا شکر

 در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر "حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ" (آل عمران ایه ۱۷۱) پناه نمی‌برد.

یا صاحب الزمان ادرکنی
داشتم فکر میکردم پول دار بودن خوب چیزی هست تو این دوره زمونه به بیشتر چیزها تو این دوره زمونه میرسی.ان شاءالله پول دار بشم به آروز شیر خوارگاه آمنه برسم.
خدا رو شکر چند سال پیش خیلی حرص میخوردم چرا مثلا ما پولدار نیستیم خونمون فلان منطقه بالای شهر نیست .ولی الان این محله باهیج کجا عوض نمیکنم تبصره هم داره جز محله عیال)محرم ،ماه رمضان یه حال و هوای خاصی داره خیلی خاص ،معرفت همسایه به هم دیگه کمک کردن به هم شلوغ بودن کوچه ها مر از بچه درحال بازی هستند.
 برنامه دورهمی شبکه افق نگاه میکردم هنوز یاد نگرفته بودند تو بحث نباید تو صحبت هم دیگه بپرند شده بود مثل دعوای دختر کوچلو ها انقدر هم همه بود .
خدایا اربعین 
اربعین 
اربعین
۰ نظر ۲۹ آبان ۹۴ ، ۰۵:۵۷

خدایا شکر

مَن یتوکل علی الله فَهو حسبُه(طلاق/3):کسی که به خدا توکل کند، خدا برایش کافی است.

یا صاحب الزمان ادرکنی
امروز یه برنامه دیدم که همسر مدافع حرم  شهید صدر زاده صحبت میکرد .خیلی جالب بود واقعا از دامن همچنین زنانی مرد به معراج میره .ان شاءالله  پاداش این صبرش رو از مادر مهربانی ها بگیره تو این دنیا و اون دنیا
یه کلیپ دیدم یه مسلمون خارجی میرفت پیش مردم و میگفت این صوت گوش کنید و نظرتون بگید بیشترشون گفتند ارامش گرفتند از شنیدن این صوت که همون قرآن بود .
خیلی بدم میاد وقتی یه شخصی مثل آقای قرائتی حرفی میزنه مثل آرایش حلال که گفتند .به نظر خودم حلال فقط برای همسفرش هست .حالا هر مردی تفسیر ارایش حلالش متفاوت هست یکی اصلا تو باغ نیست فقط حجاب براش مهم هست یکی انقدر مهمه که با پوشیه باشه .
انقدر افراطی هم نیستم بنده خدا صورتش خشک شده میخواد کرم بزنه بگیرم زیر چرت و پرت گویی... ولی همیشه ساده بیشتر می پسندم و بهش همیشه میگم .ولی این خواسته اش احترام میزارم .چون همش نباید یه طرفه این جور مسائل تو زندگی حل کرد.
خدایا با این مشکلاتم یه وقتی جا نمونم از کربلا 
ارباب دریاب 
مددی یا مادر مهربانی ها
۰ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۰۵:۴۰

خدایا شکر 

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید، از صبر و نماز کمک بگیرید که خداوند با صابران است.بقره آیه ۱۵۳

یا صاحب الزمان ادرکنی 

هر وقت کتاب طوبای محبت میخونم انرژی میگیریم عالیه این کتاب دین رو قشنگ برای آدم توضیح میده .ایا خدا برای بنده خودش کافی نیست .
خدایا ... اربعین حسینی ،خدایا.....
التماس دعا
 
۰ نظر ۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۵:۴۲

خدایا شکر 

یا جلیل ارحم عبدک ذلیل

یا صاحب الزمان ادرکنی

خدا رو شکر امروز نزدیک بود نماز صبحم قضا بشه .

این دنیای مجازی خیلی وقتم گرفته روزی 3یا 4 ساعت که خیلی زیاد هست ان شاءالله خدا بخواد و نیت میکنم که کمتر بشه و وقت اضافه رو صرف تقویت  بنیان معنوی خودم بکنم.
خدایا بدجوری سردرگم هستم ،گیج گیج هستم کمکم کن .جز تو کی می دونه چه دردی دارم .کمکم کن
ارباب چند روزی مونده به سفر ان شاءالله جزء زائرها باشیم 
۰ نظر ۲۶ آبان ۹۴ ، ۰۶:۲۹

خدایا شکر 

خدا جون کمک کن تا آدم بشم

یا صاحب الزمان ادرکنی

 هعی روزگار.......

خدا رو شکر که هرشب مثل یه پلنگ که چطوری پنهانی به سراغ شکارش میره من هم اینطوری به سوی پای پدر و مادر حمله میکنم برای بوسیدن خیلی خوبه و لذت داره .بعضی مواقع هم بی نصیب میومونه..

خیلی دوست دارم پدر و مادر ببرم کربلا هر کاری کردم نمیان بعدش میگن کربلا من شماها هستید شماها برید سر خونه و زندگیتون بعدا ولی این عیدی  حتما بفرستم برن ..خدایا کمکم کن.

۰ نظر ۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۵:۵۲

خدایا شکر

الهی بگذر از این خطایام 

یا صاحب الزمان

بعضی روزها هم دل آدم بدجوری میگیره انقدر بد .......

فردا شب شب شهادت حضرت رقیه س ع هست .خیلی این کودک حرف ها دارد .ان شاءالله بشه یه سوریه هم برم .

خدا مدافعان حرم حفظ کنه برای خانوادهاشون ،که صبر زینبی باید داشته باشند.


۰ نظر ۲۴ آبان ۹۴ ، ۰۵:۳۸

خدایا شکر

یا غیاث المستغیثین

یا صاحب الزمان ادرکنی

یکی از بهترین روزهام امروز بود که کم کم اگر خدا بخواد  نوکر زائرهای ارباب میشم .خدایا کمک کن تا بتونم خوب نوکری کنم .ان شاءالله برسم به این سفر که امسال جور دیکه ای هست برام.

خدایا خیلی سخت هست تو این زمونه مراقب چشمش باشه .کمکم کن خدا جون .حیف نیست این چشم ها امام زمانش نبینه .مولاشو نبینه .


مرحوم دولابی

🌺


.

🌺

آب صاف خیلی خوشگوار است، صدایش هم قشنگ است، خرابی هم ندارد و خلق هم از آن استفاده میکنند، زمین هم حالش از آن به جا میاید و گلهای محمّدی می رویاند.

.

🌺

آب گِل آلود صدای بدی دارد، خرابی هم دارد، ولی کمی که جلو رفت، در یک گودال میافتد و جلویش بسته میشود، آن وقت گِل هایش ته نشین میشود و آب صاف میشود.

.

🌺

ابتلائات گودالهایی هستند که خدا برای هر کس که طغیان کند، پیش میاورد و جلوی آن را میبندد تا صاف شود.

.

🌺

تو اگر جلوی غضب و طغیان خود در برابر دیگران را بگیری، نیازی به گودال ابتلائات نخواهی داشت و خدا هم پیش نمیاورد.

.

🌺

هرگاه مؤمن طغیان کند و گِل آلود شود، خداوند گودالی سدّ راه او قرار میدهد، تا گِل هایش ته نشین شود و دوباره صاف شود؛ یعنی با حوادث و ابتلائات جلوی او سدّ میزند تا زلال شود.

@fanous40e

امسال دوست دارم بیشتر زیارت نیابتی انجام بدم و براشون دعا کنم از اقوام ،دوستان ،همسنگرهای مجازی  که قسمت نشد اربعین کربلا باشند .ان شاءالله خدا قبول کنه

۰ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۵:۳۶

خدایا شکر

گویند مردی بود منافق اما زنی داشت مومن و متدین. این زن تمام کارهایش را با بسم الله"آغاز می کرد. شوهرش از توسل جستن او به این نام مبارک بسیار غضبناک می شد و سعی می کرد که او را از این عادت منصرف کند. روزی کیسه ای پر از طلا به زن داد تا آن را به عنوان امانت نکه دارد زن آن را گرفت و با گفتن " بسم الله الرحمن الرحیم" در پارچه ای پیچید و با " بسم الله " آن رادر گوشه ای از خانه پنهان کرد، شوهرش مخفیانه آن طلا را دزدید و به دریا انداخت تا همسرش را محکوم و خجالت زده کند و "بسم الله" را بی ارزش جلوه دهد.

وی بعد از این کار به مغازه خود رفت. در بین روز صیادی دو ماهی را برای فروش آورد آن مرد ماهی ها را خرید و به منزل فرستاد تا زنش آن را برای نهار آماده سازد.زن وقتی شکم یکی از آن دو ماهی را پاره کرد دید همان کیسه طلا که پنهان کرده بود درون شکم یکی از ماهی هاست آن را برداشتو با گفتن "بسم الله" در مکان اول خود گذاشت.شوهر به خانه برگشت و کیسه زر را طلب کرد. زن مومنه فورا با گفتن "بسم الله" از جای برخاست و کیسه زر را آورد شوهرش خیلی تعجب کرد و سجده شکر الهی را به جا آورد و از جمله مومنین و متقین گردید. ﺍﻳﻦ ﺧﻴﻠـــﻲ ﺟـــﺎﻟﺐ ﺑﻮﺩ ﺩﻟﻢ ﻧﻴﻮﻣﺪ ﻧﺬﺍﺭﻡ

ﻳﻪ ﻗﺴﻤﺘﻲ ﺍﺯﺳﻮﺭﻩ ﯾﺲ ﺗﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

))•°• ﻛــُﻞِ ﻓــﻲ ﻓَﻠَــﻚ•َ((° َ•

ﻛــﻪ ﻣﻌﻨﻴﺶ ﻣﻴــﺸﻪ ﻫﻤــﻪ ﭼﻴـﺰ ﺩﺭ ﮔـﺮﺩﺵ ﺍﺳﺖ ↺

ﺟﺎﻟﺒﻴـﺶ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻛـﻪ ﺍﮔـﺮ ﻫﻤﻴﻨـﻮ ﺑـﺮ ﻋــﻜﺲ ﺑﺨــﻮﻧﻲ ﺑــﺎﺯﻡ

ﻣﻴــﺸﻪ :

ﻛُــﻞِ ﻓــﻲ ﻓَﻠــﮏ

ﯾﻌﻨـــﯽ ﺧـﻮﺩ ﺁﻳـﻪ ﻫــﻢ ﺩﺭ ﮔــﺮﺩﺷـﻪ

ﻋـﺎﺷﻖ ﺍﯾـﻦ ﺍﻋﺠﺎﺯﺍی ﻗــــﺮﺁﻧﻢ

یا صاحب الزمان ادرکنی





۰ نظر ۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۹:۲۳

خدایا شکر

 إِنَّ صَلاتی وَ نُسُکی وَ مَحْیایَ وَ مَماتِى لِلّهِ رَبِّ الْعالَمینَ: نماز و عبادتم، مرگ و حیاتم همه از آن خداوند است که پروردگار جهانیان است .........تا خود نخواهی نمیشه.

یا صاحب الزمان ادرکنی

دیگه از امروز میخوام بی خیال این مردم باشم سرم به کار خودم گرم باشه.به قول غلامی باید از این محله هجرت کنم برم یه محله خوب اینجا خوب هست ولی وقتی تو کوچه پس کوچه ها داری میری یهو یه دختر پسر می بینی حالت بهم میخوره اونم دختری که آدم به فکرش نمیرسه با اون حجاب که تن به این روابط بده .

ان شاءالله دعای کمیل دو هفته بعد تو حرم مولا علی بخونم.

تو این دو هفته اتفاق های زیادی برای آدم میوفته خدا کند قسمتم بشه برم .خیلی دلتنگ حرم مولا علی هستم.

ا

۰ نظر ۲۱ آبان ۹۴ ، ۰۵:۳۶