خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز بیست و سوم...

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ق.ظ

خدایا شکر 

یا جلیل ارحم عبدک ذلیل

یا صاحب الزمان ادرکنی

خدا رو شکر امروز نزدیک بود نماز صبحم قضا بشه .

این دنیای مجازی خیلی وقتم گرفته روزی 3یا 4 ساعت که خیلی زیاد هست ان شاءالله خدا بخواد و نیت میکنم که کمتر بشه و وقت اضافه رو صرف تقویت  بنیان معنوی خودم بکنم.
خدایا بدجوری سردرگم هستم ،گیج گیج هستم کمکم کن .جز تو کی می دونه چه دردی دارم .کمکم کن
ارباب چند روزی مونده به سفر ان شاءالله جزء زائرها باشیم 
۹۴/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی