خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز بیست و دوم.....

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۲ ق.ظ

خدایا شکر 

خدا جون کمک کن تا آدم بشم

یا صاحب الزمان ادرکنی

 هعی روزگار.......

خدا رو شکر که هرشب مثل یه پلنگ که چطوری پنهانی به سراغ شکارش میره من هم اینطوری به سوی پای پدر و مادر حمله میکنم برای بوسیدن خیلی خوبه و لذت داره .بعضی مواقع هم بی نصیب میومونه..

خیلی دوست دارم پدر و مادر ببرم کربلا هر کاری کردم نمیان بعدش میگن کربلا من شماها هستید شماها برید سر خونه و زندگیتون بعدا ولی این عیدی  حتما بفرستم برن ..خدایا کمکم کن.

۹۴/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی