خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

یاسید النساء العالمین

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

قبلا دهه های فاطمیه یه حرمتی داشت ...سعی میکردند شادی هاشون بعد دو دهه باشه ....الان تولد نمیدونم جشن امشب که عروسی گرفته بودند اینها معلوم خیلی دیگه عجله دارندیا مادری نیستند..... مادرمون رفته .....

دوباره شروع کردم این بار با حدیث کساء که خدا یه طوری گفت با این شروع کن ....

یه 23 روز دیگه 6 ماه میشه از آشنایی با حاج خانوم نداشته یا من دیونه هستم یا دیونه شدم دیگه دارم قاطی میکنم ..آخر نفهمیدم چی به چی شده ....

خدایا اگه خیر هست چرا انقدر پس این طوری میشه .اگه نیست که هیچ 

خسته شدم ...انقدر که خانواده بهم میگن چی شد ...

یا حضرت مادر

۹۵/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی