خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دنیای بد

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی


واقعا چرا ....آخه چرا 

میگن چرا داری با همسن خودت ازدواج میکنی الان گرم هستی یه 20 دیگه میفهمی چه اشتباهی کردی چرا با یکی از خودت 4یا5 سال کوچکتر بود ازدواج نکردی...

آخه من دیونه من بیمار من احمق بازم بگم .اگه اولویت این بود که تا به حال ازدواج کرده بودم تموم شده بود ...یا اگه دنبال این چیزها بودم خیلی راحت اینجا می تونستم برم دنبالش ...

یا میگم حرفت گوش نمیکنه چون هم سن هستید حرف شنویی نداره ......


 انقدر خسته هستم خداجون ....

کجایی......

واقعا خدا خوب تو قران گفته اون جا که به جایی میرسند میگن خدا کیه من خودم تلاش کردم جون کندم دارم ...وقتی نمیشه یه کاری میگن همش تقصیر تو هست خدا جون....

میگن چرا کمک میکنی خودت با این وضعیت اگه خدا میخواست خودش بهش میداد تو چرا خودت انقدر اذیت میکنی .....

قاطعی کردم از دست این مردم ...

پست قبلی معلوم نیست چی نوشتم ........

یادش بخیر.....

میگن با خوبها باشی خوب میشی.....

الان دیگه خوبها که نیستن ما هم بد شدیم رفت .

بعضی موقع آدم می تونه بعضی کارها انجام بده که تاثیر خوبی تو زندگی دیگران داشته باشه ...

بعضی موقع ها یاد یه چیزهایی میفتم که خودم خنده ام میگیره میگم تو آخه چکار  داری به زندگی مردم که چه کار میکنند ....

خیلی دوست دارم حال الان زندگی متاهلی خواهر گرامی ببینم چه معنویات یا مادیات چقدر تغییر کردند ....بعضی تجربه بعضی باعث میشه برای دیگران درس بشه ....


۹۵/۱۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی