خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حب الدنیا

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۹ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

السلام علیک یا فاطمه الزهرا س ع

یه وقتی فکر میکنم چه درد بی درمون گرفتم دیگه مثل قبل نمی تونم باشم زمانی که عاشق معبود خودم بودم الان فکر میکنم چیزی جز حب این دنیا نیست حالا به طریق مختلف .. یه زمانی یه نیمچه آدمی بودم حالا هیچ...

حضرت مادر مددی کن ...

تو این وکشور غریب بدجوری هم سرما خوردم دل که گرفته باشه آدم سریع مریض میشه ...

نمیدونم چه حکمتی داره انقدر کارم گره خورده خوبیش اینکه همه چیزم روشن هست اگه مشکلی بود که هیچی دیگه....

جمعه هم  تولد حاج خانوم نداشته بود فعلا که همه خوب ها بهمن ماهی هستند گل سر سبدشون حاج خانوم نداشته هست..

من نمیدونم ممنوع پست شدند خواهر گرامی حالا ما یه چهار تعریف میکردیم ..

انقدر دیگه چشمم شور نیست ها.....


پارسال همین موقع ها بودم اصلا قابل مقایسه با امسالم نیست پارسال عالمی داشتم....

خیلی بهم میگن از همین الان زن ذلیل هستی هرچی میگن گوش میکنی نمیدونم  کاش کمکی کنند بعضی آدم ها...

یا هو

۹۵/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی