خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

حال بد

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۷ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

از همین الان انقدر رفتی زیر سلطه اونها بعدا بدبخت میشی ها الان دارند کیف میکنی یه همچنین خنگی مثل تو گیرشون اومده انقدر بهشون باج نده ....من موندم مردم چطوری زندگی میکنند همراهی طرف مقابلت میشه باج دادند سر قولت باشی میشه زیر سلطه رفتند اصلا برن همشون به بهشت من و حاج خانوم نداشته  ..

دیشب یهو دلم گفت این کلیپ رو منش کن خواهر گرامی ببینه امیدوار کم تر نفرین کرده باشه ...بعدا کلا رمزی کار میکنه ...

یه لحظع حواست نباشه اینجا رفتی که بری سمت گناه ...اینجا هتل اونم ایجا خدا خودش رحم کنه به این بنده اش و هواشو داشته باشه....

کلافه کلافه  کلافه کلافه 

تو بگو چه کار کنم ....


خداااااااجون دوستت دارم

۹۵/۱۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی