خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

وقت رفتن

جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان

رفتیم مشاوره و تست شخصیت زدیم اما مشاور نیومد افتاد برای 12 بهمن که من نیستم ...چه حکمتی داره خدا میدونه ....

هر بار با حاج خانوم نداشته که صحبت میکنم فکر میکنم لیاقت همچنین آدمی رو دارم بعدش تو زندگی می تونم به خواسته هایش برسونم ....

از اون اعماق وجودم دوست دارم بشه همون شخصی هست که دنبالش بودم چه اخلاقش چه ظاهرش ...  هر چه استاکریم بخواهد...

دیروز یه بحثی شد یه حرفی زدم ایشون ناراحت شد اصلا از چهرشون معلوم بود منم یکی از دستم ناراحت میشه دیگه خودم بیشتر ناراحت میشم بالاخره حلالیت گرفتم ولی دلم هم چنان در آتیش هست ....

تا 3 ساعت دیگه عازم هستم و برم خودشون مشکلی ندارند و خانواده شون مشکل دارند و طوری شد که هیچی گفته نشه تا نپرسیدند ....

ان شاءالله فاطمیه تهران امسال دیکه خونه هستم .. 

چون هنوز جواب قطعی رو ندادند این بیرون رفتن ها باهم اشکالی نداره د باب همون آشنایی میشه...

خداجون خودت کمک کن ..

یا حضرت مادر  س  ع

۹۵/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی