خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

دلم یه جوریه آخه پراز صبوریه

پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی 

همه چیز قاطعی شده رفت خودم هم قاطعی کردم رفت....

از این سمت فامیلون بدون که به من بگه که میای ویزا گرفته برای امارات از اون سمت هم یکشنبه قرار دوباره بریم مشاوره یه جا دیگه موندم چه حکمتی هست ...

خدایا  ...

اون هایی که میرن پیش داداش ما هم دعا کنند عجیب محتاج دعا هستم ....

الان فکر میکنند من هم میخوام تلافی این چند هفته رو دربیارم من برم چند هفته خبرم نباشه.   


بالاخره هم از بلاک در اومدم...

کلا زحمت غذا درست کردن زیاد هست خوب هست هر روز نذر یه امام آدم درست کنه ....

نمیدونم چه کار کنم خدا جون

الهی و ربی من لی غیرک

سرکار وقت استراحت


خدایا این آدم هایی همه جا دنبال فیلم گرفتن هستند آدم بفرما

۹۵/۱۰/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی