خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

یلدا

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

روزگار هست میچرخه میچر خه......

هنوز در مرحله تحقیق هستند نمیدونم بعد 3 ماه دنبال چی هستند ...دنبال یه یه موردی که جواب منفی بدن .....

جالب اینجاست که حاج خانوم نداشته خودشون راضی هستند و برادرشون همچنان نیمچه مخالف...

گاهی فکر نمیکنند منم آدمیزاد هستم اون بنده خدا هم همین طور ....

اگه منفی که هیچ اگه مثبت هست اونم که هیچ ....زودتر آدم باید جواب بده ....

تحقیقات خوبه نه انقدر که 3ماه طول بکشه ..هی فکر میکنم الان زنگ میزنند جوابشون مثبت هست یا منفی اونوقت چه کار کنم ... 

فکر میکنم اگه همین بودم ولی پدر پولداری داشتم بازم انقدر دست دست میکردند...

خدایا  هر چی خودت بخوای...

الهی ربی من لی غیرک

۹۵/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی