خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

چه دنیای عجیبی

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

برام جالب بود آدمی که سپاهی هست و گوش به فرمان حضرت آقا این حرکات چی هست ....همه چیز خوب هست دنبال تحصیلات عالیه میگرده...

جالبیش که یه آدم با مدرک دکترا با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه شهید بهشتی و علامه اومدن پیش من با هم کار میکنیم ولی الان وضعیت مالی من با اون وضع کجا اون ها کجا ....تازه متاهل شدند 

واقعا یکی بهم راست میگفت ممکلت مدرک گرا شدند یه مدرکی بگیر بگو آره من فلان مدرک دارم ولی باهاش هیچ کاری نتونم بکنم مهم نیست ...

از همون اول هم گفتم در پناه مادر مهربانی ها و نذر حضرت هست قراره بشه میشه اگه نه که هیچ 


سطح 3 هم با امید به خدا مردود شدم هیچی نخونده بودم یا این سمت بویم یا اون سمت یا درگیر این سمت


یا هو

۹۵/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی