خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

عجب

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ق.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

چند روز پیش یه اتفاقی افتاد برام که خیلی ناراحتم کرد...همکار گرام یه کاری انجام داد بنده عصبانی شدم بعدش این جمله اش من به فکر فرو برد ...بالاخره عصبانی شدی پس عصبانی هم میشی ....این بالاخره از نظر خودم که شیطون یه لبخند تمسخرآمیز به من زد....

یکسری آدم ها کلا فاز مخالف بودن با همه چیز رو دارن کلا هر چی میگی مخالف هستند یه کلیپ از آقای زائری بود گفت ببین این میگن حرف حساب من گفتم این ملا هست و همه حرف های خودش که به من میزنه بهش گفتم ...آخرش دیدم این هر کجا که خوشش بیاد درسته نیاد که هیچ...

دست و پنجه اون مومنات خدا هم درد نکنه کمک کردند ان شاءالله اربعین رزقشون کربلا نوشته باشه ..


بعضی کارها هم فاصله افتادن بینش اصلا خوب نیست. 😟😟😔

کاش .   .

یا حضرت مادر مددی

یا هو

۹۵/۰۸/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی