خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ماه مهربانی 15

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی 


شب کریم اهل بیت هست .شب همدم مادر در کوچه..


نمیدونم یه جا کارم میلنگه جور نمیشه هر کاری میکنم به دلم افتاده این گره کور توی قم باز میشه ...حالا کی قسمت میشه خدا میداند. 


کاش خواهر گرامی همسایه ما بود دست به نذری دادنش بسیار خوب هست  😊😊آن شاءالله قبول باشه ....به دلم افتاده بود یا حس شیشم بود احساس میکردم ناراحت هستند این چند روزه که گذشت ..بالاخره زندگی همین بالا و پایینش زیبا هست ..دعا خوب ها زود اجابت میشه آن شاءالله در حق ما هم دعا کند....


برام جالب بود که مثلا چطوری میشه یه نفر متاهل مجردی بره هیت اون از نوع مذهبی خفنش..مگه من ما شدن نیست مگه یکی شدن نیست ..آدم باید باید تو زندگی متاهل از بعضی خواسته هایش بگذره..حالا شرایط فرق میکنه درست نه اینکه اینطوری ...حکایت دوستان روز افطاری...

توپک 

انقدر دیگه ما رو توپک دادن که  کم کم شکل توپک شدم مورد استقبال قرار گرفت ..از سازنده اولیه تشکر فراوان میکنم...


۹۵/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی