خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ماه مهربانی ۱۳

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۶ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی 

افطاری بسی خوب بود بچه ها که قبلا کارشون برای رفتن آماده کرده بودم کم کم دارند میرن ....آن شاءالله ما رو هم دعا کنند..


از بعضی بچه ها از اخلاقشان خوشم  نیومد وقت چب برن راست بیان بگن آقا حالا کو عمل خدا میدون. .


برگشتنی با یکی بچه ها گب زنان میومدیم  شروع کرد ب قصه گفتن درباره ازدواج خوبه یه نعمت هست باید قسمت بشه ...تازه هم عقد کرده بود گفت ۲ سال گشتم تا یه دختر با مهریه ۱۴ سکه پیدا کردم و حافظ قرآن هست هی میگفت منم آن شاءالله ماشاءالله میگفتم.تو دلم گفتم این همه موضوع خدا جون این باید بیاد دست بزاره رو این موضوع یا فقط خواستی بهم بفهمونی تا من نخواهم هیچ چیز نمیشه ...

هعیییییی رو زگارررررررررررررررررر


یا حضرت مادر مددی 

۹۵/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی