خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ماه مهربانی

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۸ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی 

امروز کار بانکی داشتم رفتم انجام  بدم چون به اطراف و مسائل توجه میکنم یه دختر خانم کوچولو با لپ های گلی و اون موهاش با مادر محجبه اش نشسته بودند تا نوبتشون بشه وقتی نوبتشون شد یه چک داشتن کارمند بانک ایراد گرفت و این خانم رفتش و نوبت من شد همسر این خانم اومد شلختگی یه طرف  و طرز برخوردش با کارمند بانک یه طرف همون جا گفتم خدا به داد اون خانم برسه .از مذهبی بودن به یه ریش یه پیرهن از شلوار بیرون گذاشتن یه جای مهر و یه شغل که مذهبی تلقی میشه ...من از خدا میخوام اصلا نباشم تو دایره این آدم ها...  

امسال سخنرانآن مکتب الزهرا خوب هست ماشین ،موتوری داشتم صدرصد میرفتم  دانشگاه امام صادق. ......


به گروه یاران علی هم گفتم آن شاءالله موافقت کنند یه کمکی هم به بنیاد بیمارآن پروانه ای هم انجام بدیم . تشکر فراوان از خبررسان .

این حرف استاد پناهیان قبول ندارم که تعقیبات رو نخونی این چنین اتفاقی برای نماز میوفته، یه کاری میکنند که اون هایی که نماز میخونند بی نماز بشن.فکر کنم فهمیدن برای خواهر گرامی منش کردم سریع حذف کردند ....


خدایا معلوم اون طوری که دوست داری هنوز آدم نشدم .....


یا حضرت مادر مددی 


۹۵/۰۳/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی