خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز امام عزیز

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۹ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی 

همیشه سالگرد ارتحال امام عزیز به این فکر میکنم این همه برنامه میگیرند آخرش یه روز بعدش تموم میشه میره برای سال بعد ....یه ذره همین احترام امام به قشرهای مختلف یاد میگرفتیم اعم از خانواده دوستان بچه ها یکسری بد اخلاقی الان وجود نداشت. .

بعضی آدم ها که چنین روزی پیش به سوی شمال و باغ میکنند ..


فکر کردم میشه اصلا خوش حجاب تر کرده این سیدرو  رشته الهیات که میخونه.یه خورده جای امیدواری هست البته در گفت و شنوده ها متذکر می شوم. در ضمن هم قد هم هستیم از نظر خانمها که فاجعه بزرگی هست ببینم از نظر ایشان آیا هست .....هر چه خدا بخواهد ....من تلاش خودم رو میکنم و بقیه میسپارم به خدا ی خوبم.


دیشب ملازمان حرم دیدم  چنین خانمی با این صلابت و قدرت و صبر باید آفرین گفت به پدر و مادرش تربیت چنین فرزندی  ...بعدش از چنین زنانی مردان به اوج میرسن .. به این مییگن حجاب ..در پناه مادر مهربانی باشند .. 

یا حضرت مادر مددی

۹۵/۰۳/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی