خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

یا حضرت مادر مددی

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی


خدارو شکر .....

خواهر گرامی هم آن شاءالله امتحان به خوبی به پایان رسوندند. ..اگه اشتباه نکنم دیگه یا آخرهای حفظ هست یا حافظ قرآن شدند ...بسی خوشبحالشون و بتونند سیر قرآن در زندگی به خصوص تربیت فرزندان به کار ببرند.نه فقط حفظ کننده باشند.....

خدارو شکر

امروز فرمانده رفت یه دختر خانم که قبلا با مادرش صحبت کرده بودرو دید و بعد زنگ زد بنده رفتم یه طوفانی این اسمون به پا کرد نپرس .  

۲۱ ساله دانشجو الهیات سید اولا پیغمبر و چادری وآرایش بسیار کم و هم قد هستیم...

مدل حجابش رو اون طوری دوست داشتم نبود ولی افتضاح هم نبود مادر با ادبی هم داشت .....موندم اگه جواب اون ها مثبت بود من هم مثبت بودم آیا می تونم حجابش رو بهتر از پیش کنم یا نه ....

حالا ببینم خدا چه میخواهد ،باید بشنیم مفصل باهاش  صحبت کنم به قول معروف فازش چی هست .....

التماس دعا

یا حضرت مادر مددی 



۹۵/۰۳/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی