خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

........ 😩😩😩

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی 

کجایی آقاجان

امروز داشتم هدف از زندگی  شهید مطهری می خوندم.بسیار جالب بود.و صوتی گوش دادم اولش حرف خودم رو زد که کمک به دیگران یه نعمت هست که خدا بهتون داده نباید نا شکر باشید ...خدا رو شکر میکنم که این نعمت رو من داده ان شاءالله شاکر خوبی باشم برای این نعمت...


بعضی وقت ها که  عکس از غذا یا کادو می بینم خیلی خوشم میاد به خصوص که متاهلی باشه یه حس خوبی هست ...حس دوست داشتن طرف مقابل یعنی براش ارزش قائل هستم به خصوص بعضی ها شاهکار میکنند سفره آنقدر زیبا تزیین میکنند که در روحیه طرف مقابل تاثیر به سزایی داره.. 

صرفا برای از بین بردن غم ها ...الکی مثلا حال من خوب هست .. 

خدارو شکر ،

بعضی موقع ها میگم حواسم خیلی باید تو مجامع عمومی جمع کنم من رو نماینده یه قشر میبیند حالا با قیافه طرز برخورد و. ...

نباید کاری کنم بگن این رو نگاه کن ....همشون همین هستند حالا بیا حدیث مفصل براشون بخون....حواسمان به کارمان باشد... 

یا حضرت مادر مددی 



۹۵/۰۳/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی