خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

هعی روزگارررررررر

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی 

عجیب روزگاری هست نمیدونم  ....


شرمنده دخترفامیل شدم .و اون دختر مورد نظر شدم خیلی بد شد قرار گذاشته گذاشته بودند کنسل  شد .......آن شاءالله که حلال کنند ......


بعضی فکر میکنم خیلی دیونه هستم که چیزی زیادی میخوا م..با خدا با حجاب با حیا که انگار تو این دوره زمونه زیاد هست با این وضعیت خودم ...

نمیدونم  خدا داره این بنده اش رو امتحان میکنه یا این بنده اش یاتاقان زده .

چقدر تفکر استاد غلامی با خودم یکی هست .....سطح ۲ امتحانش ۸ روز دیگه هست .....با این حوادث قاطی کردم ...

آن شاءالله قسمت بشه امسال هم مشهد پای پیاده برم عجیب با صفا بود ....


خدایا هر چه خودت بخوای ....

یا حضرت مادر مددی    



۹۵/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی