خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

داغون ،داغون، داغون

شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۸ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی

خدایا خسته شدم خسته خسته

دارم دیونه میشم ،خانواده میخوان به عنوان یه کسی که تو فامیل پوز بدم حساب میکنم .من  بیچاره به چی فکر میکنم .......

از عصبانیت دارم منفجر میشم کاری از دستم برنمیاد.جز سکوت و بریزم تو خورم شاید منفجر بشم ........


تنها آرام‌بخش مداحی اونم تو اوج صدا که هیچی نشنوی

بشیم یه گوشه به حال خودم زار زار گریه کنم .....بعضی موقع ها فکر میکنم منم باید مثل خانواده  فکر کنم تا راحت باشم این همه اتفاقات دیگه پیش نمیاد.....

سرمایه دین من هست محبت زهرا 

دین خود را به دو دنیا نفروشم. .

یا حضرت مادر مددی 


۹۵/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی