خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

تنهایی

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی


شب جمعه زیارت کربلا عجب صفایی دارد دوستان فردا عازم هستند برای نیمه شعبان... کاش میشد


دعای کمیل  امشب ام شاءالله قسمت بشه بخونم ...


امشب داشتم فکر میکردم یه کتاب خوب درباره زن چی هست کنجکاو کردم به کتاب ایت الله جوادی املی رسیدم استاد اخلاق  ....

داشتم فکر میکردم خواهر گرامی آیا دسپختش به پای دست پخت من میرسه یه خورده از خودم تعریف کنم) .....وقتی سالاد شیرازی دیدم یاد سالاد شیرازی خودم افتادم که اونجا درست کردم ....درشت خورد کرده بودم گفتند چرا انقدر درشت هست گفتم این ها مردونه هست .... ۳ نفر بودیم اندازه یه هیت درست کردم . 




۹۵/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی