خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

یا القوی

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی


نمیدونم قسمت هرچی که اسمش هست کجا هست هم خودم هم اخوی شکست خوردیم .خدارو شکر

اینجا آدم اذیت میکنه که از خواسته هایش آدم کم کنه راحت می تونه ازدواج کنه ..مثلا یکیش که خیلی ها بهم گفتند حجاب هست .من خودم خیلی پایبند هستم ولی خانواده فلان دختر با حجاب هست ولی خودش جلوتر از چادرش حرکت میکنه .....

در ضمن عیال نذر مادر مهربانی ها هست هر چی قسمت بشه...

ما کلا داغون خواهر گرامی هم دیگه مدافعان حرم فرستاد داغون داغون شدم . این که چرا من نرفتم ..همین قضایا ...سپاس از لطفشون...واقعا از دامان چنین همسرانی همچنین شیر مردانی به وجود میاد ...ان شاءالله این چنین هم قسمت بشع...

هفته گذشته یکی از همکارام سکته کرد مرد تازه ۳۰ سال داشت داشت با خانمش صحبت میکرد خانمش بهش گفت بچه مون پسر هست .همونجا بود که عمرش رو داد رفت .بچه ای که چند ماه دیگه به دنیا میاد دیگه بابا نداره......

یه دوستم تو جنوب خونه زندگیشون آب در به داغون کرده بنده خدا یه بچه تو راهی هم داره .

سومیش این قضیه همسفر شد که تکمیلش کرد.


ولی خدا رو شکر 

معلوم هنوز آدم نشدم 


یا حضرت مادر مددی 


۹۵/۰۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی