خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

یا المقدم و الموخر

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۶ ب.ظ

خدایا شکرت 

یا صاحب الزمان ادرکنی

  

بعضی موقع می بینم وقتی یه مذهبی یه اشتباهی  رو تو یک مکان عمومی انجام میده چقدر تاثیر بدی داره .چرا فکر  نمیکنند من این کار انجام بدم چی میشه اخرش ایا  درست هست یا نه....


خدارو شکر  ان شاالله همیشه خواهر گرامی رو به خوشی ببینم ....واقعا بعضی شعرها هم از اون شعرها هست ..


هفته دیگه هم اعتکاف هست هنوز خبری از رفتن به نجف نشد ....


دیشب امروز اخوی اومد گفتم چی شد گفت :هیچی رفتم با دختره صحبت کردم گفت میخوام درس بخونم فعلا قصد ازدواج ندارم  ...این از مردم که معلوم نیست به کجا سیر میکنند ...........................................................................................

  

یکی از دوستان میگه خواب تو رو با خانومت رو دیدم اونم کجا حرم عشق  نجف

من موندم مردم چه خواب هایی می بینند .یاد ارزو افتادم .........................................................................

یکی از خادم های امام رضا هم رفت کربلا حلالیت و غیره اخرش یه چیز نوشت بسی به فکر رفتم ان شاالله مشمول دعای امام زمان ع باشی  من.....هعی روزگار


یا حضرت مادر مددی

بازسازی حرمین عسگرین 

خوش به حالشون 


۹۵/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی