خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز ۲۴ عاشقی

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

فردا سالروز شهادت داداش احمد هست ان شاءالله بطلبه بروم سر مزارش. ....

یکی با یه ساعت پرواز میره یه قطعه از بهشت یکی مثل من با یه ساعت پرواز میره جهنم تازه یه ماه هم باید باشم ..خدایا خودت کمک کن ..

الان فکر میکنم میگم چرا آخه یهو تصمیم به رفتن شد در حالی که اینجا مشغول بودم .. ایا طمع برای مال دنیا باعث شد از دهه فاطمیه امسال جابمونم ..یا مشکلات مالی که دارم ..گیج گیج گیج گیج شدم...


یا حضرت مادر مددی

یا صاحب الزمان ادرکنی


۹۴/۱۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی