خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز۲۱ عاشقی

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

خدایاشکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

خدا اینجا قسمت زندگی بدجوری کم آوردم نمیدونم چه دردی دارم کلافه هستم.کمکم کن خدا جون

ان شاالله برای ما هم دعایی بکند خواهر گرامیم که سخت محتاج دعا هستم که دعا خوب ها استجابت میشه..

حضرت مادر مددی

دوباره بعد عمری هیت رفتم دوباره خدا بهم فهموند که صبر داشته باشم 

چشم خدا جون همچنان صبر میکنم .



۹۴/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی