خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز ۱۸ عاشقی

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ
خدایا شکرت
یا صاحب الزمان ادرکنی
 زندگی یعنی چه ، چرا آدم ها با هم نا مهربون هستن..
دین یعنی چه ...یعنی فقط نماز و روزه دعا هیت هست ...اگه چیز دیگه ای هست چرا پس دین دارهامون از این دایره خارج نیستند .
چرا وقتی به نفر بی حجاب هست اجازه توهین پیدا می کنیم به خاطر چی به خاطر اینکه سمت خودمون رو بالا ببریم  ... تا کی باید جواب کارهای این ها رو بقیه بدن ....درست بی حجابی گناه خیلی بزرگی هست شاید این بی حجاب فقط تو این زمینه گناهکار باشه تو بقیه کارها از دین دارها پیشی گرفته باشه .
اگه می تونی مثلا بچه آدمممم با حجابش کنی بسم الله وگرنه هیج کجا ننوشته پشت سر ناموس مردم حرف بزنی ....
 
اگه دین این هست من یک آدم بی دین هستم ...

دین من سرمایه محبت زهراست 
دین خویش را به دو دنیا نفروشم
یا حضرت مادر مددی

رفتم امتحان پایان سطح دکتر غلامی رو بدم که یه سوتی دادم و گیم اور شدم رفت فقط به یه سوال پاسخ دادن ..  انقدر آدم گیج

قرار شد برم دوباره به سفر خارج ،شاید همه به من بخندند ولی این سفر رو رزق اربعین میدونم  چون یه جا شنیده بود باعث افزایش رزق میشه....
خدایا به چشمانم عنایتی کن هم چون چشمای داداش احمد از گناه به دور باشه ....نفسم رو هچون ابراهیم هادی قرار بده .....
و آخر همه سختی هاش به کنار دهه فاطمیه جا مونده میشم رزق کربلا از کی بگیرم ....  


۹۴/۱۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی