خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز ۳۷ هم نشینی

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

شب میلاد امام حسن عسگری ع  و آدم یاد سامرا می افتهیادش بخیر .آقا جان بطلب دوباره بیام برای نوکری

دلتنگ دهه فاطمیه هستم کجایی حضرت مادر که دوباره کمکم کنی .........

واقعا با صحنه هایی که توی مترو مواجه میشم یه سوال همیشه ذهنم رو درگیر کرده برای چی باید متاهل بشیم ......

کجایی مردان بی ادعا سرزمین  من  ....          .....        ..........

امروز یاد دوران بسیار خوش دانشگاه افتادم که صبح تا ۱۲میرفتم سرکار بعد سریع میرفتم دانشگاه یا صبح میرفتم دانشگاه اگه کلاسام زود تموم میشد میرفتم  .    .....    .یه بار استاد سرکلاس یه حرفی بهم زد من همون جا میخکوب شدم اخر ترم بود که میگفت من به آقای ایکس ۲۰ میدم چه برگه اش سیاه باشه یا سفید چون دوستش دارم پسر خوب و منظمی هست .من هاج و واج این چی میگه با کی کار داره ولی ۲۰رو داد با یه صفحه پر........

کلا فکر کنم زندگیم شرایط سخت هست که هر سال مرحله سختیش بالا 

یا مولا علی مدد 


۹۴/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی