خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز 36 هم نشینی

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

این روزها خیلی احساس تنهایی میکنم...

آنقدر که گاهی دلم به حال خودم می سوزد!

دور و برم شلوغ است، و به ظاهر خوشحالم؛

اما ته دلم راضی نیست...


دلم تنگ است...
...
دلم تنگ است برای تمام خوبی،
برای یکرنگی محض،

برای عاشق بودن و معشوق شدن بدون چشم داشت و بی هیچ غل و غش...

دلم تنگ است برای یک آسمان مهربانی...

این روزها دلم سخت تنگ است برای خدا....

دلم یک فرصت درست و حسابی می خواهد که از همه ببرم و یک راست بروم گوشه ای جا خوش کنم...  گوشه ای  بنشینم و چشم در چشم آسمان، تمام شب را با او صحبت کنم...

دلم شدیدا خلوت دونفره با خدا را می طلبد...

تا با او بگویم از همه چیز...:

از مشکلاتم و از درگیری های ذهنی ام،

تا  او،

یگانه گره گشای دردها،

آسوده ام کند، چون همیشه...

دلم میخواهد بیایم و بنشینم و ساعت ها فقط فکر کنم....

فکر کنم به آنچه دارم و ندارم،

و برای تمامی اش خدا را سپاس گویم...

دلم چندین ساعت و شاید حتی روزهایی نشستن و فکر کردن میخواهد،

بی هیچ دغدغه.....

دلم ساعاتی بی واهمه می خواهد،

برای آسودن...

و برای آرامش...

و برای با خدا بودن......سال هاست که تحریم شده ایم از دیدن روی ماه تان...

نه مذاکره ای،

نه توافقی،

و نه حتی گامی مثبت در جهت اعتمادسازی....!

:

:

:

آقا ببخش ما را که در وسط شلوغی بازار و اخبار،

فراموش تان می کنیم؛

و یادمان می رود که فرج شما

فرج و گشایش همه چیز است....








۹۴/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی