خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز ۳۱و۳۲ هم نشینی

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۰ ب.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

هر موقع میرم بعد سر کارم دفتر یه حس غمگینی دارم هی زنگ میزنند که میشه وقت رفتن.

یا غیاث المستغیثین

دیشب بکی از بچه ها بهم گفت اجازه نمیخواد بگیری یه آدم بالغ که اجازه نمیخواد.کفتم من بچه دهات هستم تا خانواده اجازه ندن نمیرم تاژه بس جهاد فرق میکنه که اصلا اذن نمیخواد .....

من واقعا مردم انقدر به همه گفتن انشالله درست نیست ان شاءالله اگه یاد گرفتن .

رفیق ها یا یکی یکی دارند متاهل میشن یا مدافع من موندم یه دنیا ........

اقای مجتهدی یه حرف جالب میزد که انقدر دنبال رزق مادی نباشید میرسه ولی بدوید دنبال رزق معنوی چه کیفی میده تازه دیشب تو مسجد امام صادق ع فهمیدم چه کیفی میده .....

اللهم الرزقنا معنوی 

یه هفته دیگه هم گذشت آقام رو ندیدم .یعنی هنوز آدم درست درمونی نشدم.

یا غفار ذنوب 

یا مولا علی مددی

۹۴/۱۰/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی