خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز ۲۶ و۲۷ هم نشینی

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ق.ظ

خدایا شکرت

یا صاحب الزمان ادرکنی

خدایا چرا انقدر تو این دلم غم دارم مثل یه گل پژمرده شدم حس هیچ کاری رو ندارم .

حسبی الله ونعم الوکیل

خدایا کمک کن رها بشم .خدایا کمک کن ..

خدا رو شکر دوباره بعد مدت ها دعای کمیل رو خوندم .واقعا عجب دعا زیبایی هست .

چقدر خانواده نقش خوبی داره در شکل دهی یه شخص داره،امروز برنامه ستارها رو میدیم که دباره حافظان قران هست .خوش به حالشون .........

خدایا نگذار ایمانم عشق به خودت رو با اموال دنیایی مقایسه کنند همیشه دوست دارم کفه ایمانم خیلی خیلی بیشتر از اموال باشه .دوست ندارم کسی به خاطر پول من بخواد هر چند جامعه امروز به این سوی رفته بیشتر به خاطر مادیات هم دیگر میخواند ..

خدا جون خیلی سخته سخت  که بخواهی تواین دنیا همه کارها رو به تنهایی انجام بدی ..سخت از اون که خانواده  همراهت نباشند ....ساعت ۲۱:۳۰


«إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً »  ساعت ۲۲:۳۰


راننده ترمز گرفت! دست‌انداز را که رد کرد، رو به مسافر بغل‌دستش گفت: این دست‌انداز‌ها اگر نبود، سَرِ تقاطع‌ها خیلی خطرناک می‌شد... 

خدا خیرشان دهد!

 گاهی هم، زندگی می‌افتد توی دست‌انداز!

 لابد خدا می‌خواهد از خطرِ روزگارِ پُرتقاطع، کم کند!... سختی ها را دست‌انداز می‌کند تا زندگی‌مان کم خطر‌تر شود... ‏ 

«إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً » سوره شرح آیه 6

من نمیدونم هرموقع  از سختی روزگار کم میارم   خدا سریع بهم یه جوابی میده .

الهی وربی من لی غیرک

۹۴/۱۰/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی