خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز چهارم هم نشینی

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

نمیدونم چرا تو فیق نمیشه شروع کنم درست و حسابی که جنون بگیرم .شب بلند میشم ولی بازم میخوابم.باید ببینم کجا کارم میلنگه.

یا صاحب الزمان ادرکنی

همیشه طرز برخورد آدم ها با هم برام خیلی مهم بود به خصوص متاهل ها چه طوری باهم برخورد میکنم تو کربلا یه صحنه دیدم یادو تو اون همه جمعیت خیلی بد با همسرش صحبت میکرد .جالبیش اینجا که یه شما میگیم و بقیه چیزها همین جوری میگیم .یاد شهید صدر زاده افتادم واقعا گواری وجودش شهادت که همیشه به خانمش میگفت عزیز ....خانمش تعریف میکرد رفته بود ماموریت من تو آشپزخونه داشتم کار میکردم دخترم از مبل افتاد سرش شکست ومونده بودم چطوری بهش بگم اومد بهش گفتم ببخشید مواظب دخترمون اونجوری که باید باشم نبودم شهید گفت میخواهی همین الان دخترمون جلوی پات قربونی کنم.

هر موقع فهمیدن که زن یک وسیله فقط نیست و زن رو فقط یه کالا نبینند او وقت که میشه گفت ارزش زن تازه یک اپسیلون حذف کردند .

الهی و ربی من لی غیرک

۹۴/۰۹/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی