خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز هفدهم......

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۶ ق.ظ

خدایا شکر

خدایا من رو در راهی که خودت دوست داری قرار بده.

یا صاحب الزمان ادرکنی

خدایا عاقبت بخیر کن این بنده رو

امروز موقع نماز یارو یه طوری  سبحان الله میگفتم میخواستم نماز تموم بشه فرار کن .امام به سجده نرفته بود مثل موشک به سجده میرفت .انقدر غلیظ میگفت .یارو وسط نماز گوشی شو نگاه میکنه کم مونده یه تماس بگیره.

همه این ها به کنار ولی سر نماز شیطون چه راحت من مشغول این نمازگزاران کرد ...........

خدایا کمکم کن هی میرم اون فالو میکنم بعد اون بکی ،بیشتر هم این خانم های مذهبی به نظر خودم از دور خارج شده هستند من پوشینه بزنم بعدش چند تا عکس بعد عکس عروسی خواهرم بزارم .که نامحرم ببینه ..اصلا جور نمیشه

یا آدم یه چیزهایی تو خیابون میبینه اصلا باورش نمیشه تو مملکت بیگانه اش این طوری نبود به خدا 

واقعا تو جو هستیم خیلی از ماها حتی خود من ...

خدایا خودت کمک کن به راهی که خودت دوست داری برم



۹۴/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی