خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز پانزدهم.......

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ق.ظ

خدایا شکر

خدایا ...  ..        .

یا صاحب الزمان ادرکنی

















چرا من این دست اون دست میکنم خدا جون ،چرا تصمیم برام سخت شده .

ارباب خودت کمک کن.

خدایا شکر

ارباب ممنون که امسال بدجوری هوامو داری .امرو ظهر ز زنگ زدن  که قصد سفر برای اربعین دارید (به عنوان زائر) از همون انجمن که دوستون گفت بهشون به عنوان خادمی .. .یعنی این که امسال دعوت شدم  ارباب گفت هر طوری دوست داری بیا  میرم به عنوان نوکر رائرهای ارباب ان شاءالله بتونم خوب نوکری کنم .

خدا رو شکر که مادری دارم همیشه هوامو داره ..

ان شاءالله روزیم بشه و برسم به این سفر 

رزق فاطمیه

یه روز خوب

۹۴/۰۸/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی