خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز دهم...

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ق.ظ

خدایا شکر 

یاد تو خدا جون هست که همیشه مایه آرامش من هست .

خدا جون دوست دارم.

یا صاحب الزمان ادرکنی

امروز روز مادر مهربانی هست چون صبحم بعد نماز یکی از دوستان مداحی ناحله جسم رو فرستاد .

یا مادر مهربانی ها مددی کن

امشب تو اینستاگرام به چیزی دیدم واقعا به دشمن  افرین گفتم .خیلی نرم حیا بین قشر حالا مذهبی برداشته میشه .کسی چیزی بگه کارش تموم هست من خودم علامه هستم و.....

بعضی چیزها برام اصلا تعریف نشده .......قابل نوشت نیست .

دلم اول برای خودم میسوزه پس فردایی یکی از همین ها میخواد همسفر آدم باشه .ادم بی حجاب معلوم که چی هست بیشترشون ولی آدمی که مقید هست خیلی سخت هست بفهمه .

یا حضرت مادر مدد 


۹۴/۰۸/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی