خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز اول

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ب.ظ
تا چشم به هم آدم بزاره خیلی سریع تموم میشه روز اول تموم شد امسال نمیدونم دیونه روضه هستم مثل سال های قبل دیگه شور ،سینه زنی مشتاق نیستم .دیگه ادمیزاد هست دیگه
امشب هم نقش sosبعد هیئت داشتم نوشته حک شده رو پیشونیم.

امشب از یه چیزی ترسیدم خدا نکند ............

یه چیز هم اومد........


هیئت الرضا هم مثل هر سال خوب بود یادش بخیر سال 89بود اولین سال هیت الرضا در خانه کشتی سرباز بود همون شب حاج رضا داشت با دوستان عکس میگرفت اصلا اون موقع نمیشناختم گفتم اقا اینجا عکس نگیر اصلا انگار برگ چغندر باهاش حرف میزد رفتم به افسر نگهبان گفتم اومد بهش گفت با هم جروبحث کردن و تموم شد یع نیم ساعت بعد دیدم حاجی با دوستش اومده برای عذر خواهی دیگه با این حرکت شیفته شدم شب سوم محرم بود یواشکی از داداسرا رفتم هیت چه شبی بود هنوز فراموش نکردم .
الهی ربی من لی غیرک
۹۴/۰۷/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی