خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ماه محرم

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۷ ب.ظ

داشتم فکر میکردم ازپارسال تا به حال چقدر آدم شدم چقدر حسینی شدم یا وقت امام حسین ع رو تو 10روز محرم دارم اولین چیز نماز بود خدا رو شکر سال جدید نماز قضا ندارم ولی هنوز نتونستم اول وقت درست حسابی پیاده کنم .امام تو اون جنگ نماز اول وقت فراموش نکرد من که خودم محب،نوکر یا هر چی دیگه میدونم جرا نمی تونم نماز اول وقت بخونم

.قبل این 4سال طوفانی نماز خون نبودم تماز قضا زیاد دارم ان شالله با کمک خدا ارباب از اول محرم شروع کنم نماز قضاها رو به جا بیارم امشب که 16 رکعت خوندم.

یاد یکی از دوستان مشهد افتادم به یه حالت خاصی نماز میخوند یاد اون شبی که 23کیلومتر راه اومده بودیم خسته خسته بودیم تزدیک اذان بود گفت سعی بدود به اذان برسیم نماز جماعت بخونیم هی بدو مگه میرسدیم .ماشالله این مشهدی ها ادرس میدن 5 کیلومتر راه رو 200متر حساب کرده بود نماز تو راه نخوندیم چون یکی از رفقا باما بود گفت من میریم گفتم بریم باهاش نماز تو مسجد میخونیم راه افتادیم یه کارمند شرکت برق ما رو رسوند .یادش بخیر


  خدایا محرم امسالت ان شالله که باشم ادمم کن .

الهی ربی من لی غیرک

۹۴/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی