خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز شمار 2

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

ااول به به همسنگر گرامی تبریک میگم ان شالله در کنار هم خوشبخت بشند .دیشب هم اون اتفاق هم این اتفاق خیلی خیلی خیلی برام تلخ بود .چه کنیم ما بد هستیم دیگه خوب ها قسمت ما نمیشه.در پناه مادر مهربانی ها باشند. اون خوب بود برد ما بد بودیم و باختیم .

 دوستم  امشب کاظمین هست خوش به حالش قسمت نشد پارسال برم ان شالله امسال اگه جونی در بدن داشتم.

دیشب انگار داشتم فشار قبر تجربه میکردم انقدر سخت بود برام  صدا میزدم اقامم رو تا آروم شدم کی میشود  بیایی.

............   ............... ....

هی میگم خدایا مگه دنبال چی بودم مگه ..هی این طور قسمت من میشه .

کاش دنبال پول.کاش دنبال زیبایی .کاش دنبال ..........بودم که الاقل نمیشد انقدر ضزبه نمیخوردم به هرحال دیگه گذشت و دردش برای ما موند .خدا رو شکر به هر حال باید ساخت .

به رسم همیشیگی مادر مهربانی ها ان شالله در کنار هم روزهای خوبی داشته باشند.

                                                                              التماس دعا.

امشب هوا هم مثل من دلگیر بودو دلش میخواست بباره مثل  من





















 

۹۴/۰۶/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی