خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز نوشت چند ساعت مونده به سفر

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ

صبح  بلند شدم مثل جت رفتم پیش داداش ازش خواستم پیش اقا پادرمیانی کنه ،درسته تحویل نمیگیره از بدی من هست ولی من میدونم که دویتتم داره نداشته باشه اصلا نمیزاره پیشش برم .

رفتم گلزار انگار رو پیشونیم نوشته sos

یخ خالی کردم رفتم به مادر شهید یخ دادم ،بعدش  دوشتان میگن هر موقع با تو هستیم باید کمک کنیم به خلق خدا..

گوشی جدیدم خواستم ببرم که هیچی هی گفتن شلوغه و......................


از پلیس های  گرامی تشکر میکنم چون همیشه شب ها که ما خوابیم اقا پلیشه بیدار هست.

۹۴/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی