خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

اغاز سفر عشق

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ب.ظ

نمیدونم چرا فرمانده هوای من رو نداره نمیاد با هم گب بزنیم دوست دارم تو سفر با هم باشیم با هم بریم به سوی حرم عشق ،سختی ها سفر جای خودش ،سخنرانی  اقای مجتهدی پیدا کردم عالی هست تغذیه تو راه هستند

 ،فرمانده   یه خورده به ما بدها  نگاه کن. هی عکس تو پل اهنگ مبینم میگم چقدر ادم می تونه بد باشه که تحویلش نمیگیرنه.

این چند روز باید حسابی فکر کنم خود سازی بیش از پیش انجام بدم ،همیشه ادم باید برای عشقش خودش خرج کنه چه اسمونی چه زمینی که هر جفتش ادم رو به کمال میرسونه .

داداش که همش هوای خوب ها رو داره .

امروز پسرخاله ام که خیلی دوستش دارم دکتری قبول شد اونم شهید بهشتی  ،ان شالله پله ها رو یکی پس از دیگری همین طور با موفقیت بگذرونه ولی شیرینی ما رو باید بده .خسیس.........


هیچی برگشت نه بلیط گرفتند نه ماشین داریم قطار هم کنسل کرد خود راه اهن ،


ان شالله اربعین پای پیاده کربلا

                                                                                                    التماس دعا




۹۴/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی