خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

تلنگر

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ق.ظ

بعضی از اتفاقات توی زندگی آدم میوفته که انگار خدا داره بهت میگه یه جای کارت میلنگه که به هدفت نمی رسی، تو خودت رو آدم کن بقیه کارها با من غصه هیچ چیزی رو نخور. دیروز وقتی یه عکس دیدیم تو دلم گفتم،شدیم مثل بچه خدا داره بهم میگه آگه این کارها انجام بدی جایزه داری همون که میخواهی هست.وقتی عکس میبینی خدا بهت میگه این تازه کوچکترین کار که انجام دادم با من،

وقتی عکس می دیدم یه آرامش خاصی بهم میداد بهم میگقت کجا چنین شتابان داری میری ترمز کن درست و حسابی با خدا باش و با لبخندش مبگه ببین با خدا هستم چقدر خوب هست.
در آخر خود خدا مبگه از همه جا ناامید شدی بیا پیش من هواتو دارم. هر چی میخواهی از من بخواه.

من که خیلی وقت هست که از همه این زمینی ها نا امید شدم به خودت پناه اوردم  و هر چی میخوام از خودت میخوام .

نمیدونم چرا ادم به بعضی چیزها نمیرسه .

هعی روزگار


من حالم خوش نیست !

دنبال داناترین طبیبان میگردم ؛ دنبال محرم ترین آنها ...


خدایا

به این زخم ها نگاهی بیانداز 

۹۴/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی