خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

من. هستم

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ق.ظ

یادش بخیر دوران سربازی یکی از کارمند ها هر روز ما رو میدید میگفت خوش به حالتون  تازه فهمیدم. بعد خدمت تو این 4سال با همه سختی هاش خوب بود هم از لحاظ اقتصادی، علمی، دینی، پیشرفت بسیار خوبی داشتم. از نظر اقتصادی که کاملاً مستقل و آماده به قول دوستان خودکشی هستم. خدا رو شکر چون  روی مسئله خودکشی  کمک اقتصادی نباید از خانواده انتظار داشته باشم، بعضی موقع ها فکر میکنم اگه شرایط اقتصادی خانواده بهتر بود خیلی اتفاقات  رخ نمی داد. الهی شکر باعث شد روی پا خودم باشم درسته شغل الانم دوست ندارم ولی از نظر مالی خیلی کمکم کرده، سختیش زیاد هست ولی چاره‌ای نیست تا تغییر شغل بدم.تو این چند سال که خیلی درباره حجاب و حیا و زن خوندم و به این نتیجه رسیدم که دنبال چه نیمه گمشده‌ای بگردم. این چند وقته میگم اشتباه کردم، توقع بیجا داشتم. با این وضعیت، جز محالات است.باید تلاش کنم برسم بهممراتب بالاتر تا بتونم. به از ما بهترون برسم، اصلا به هیچ وجه زن بد حجاب هر چند چادری باشم قبول کنم،ااز این هایی یه آرایش میکنند و با حجاب کامل هستن قبول کنم،امروز داشتم فکر میکردم چه دنیای بی رحمی هست همش زور میگه به آدم.... .... امروز از دست شیطونففرار کردمددنیا برعکس شدهززن یه طوری نگاه میکرد انگار آشنا پیدا کرده،فکر کنم آنقدر قشنگ هستم همونجا خشک شد :-D....خدا نکند دلم بلرزد..ببه یاد همیشگی دعا توسل 


۹۴/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی