خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

ماه عاشقی....

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

یه ماه عشق بازی با خدا و مهمون خدا بودن تمام شد ولی اون چیزی که میخواستم نشد هنوز خیلی خیلی باید خود سازی کنم.خودم رو چطور مذهبی (توهم) می بینم که با این سن نتونستم با آقا خودم مولای خودم رو ببینم. دوست دارم تاجوون هست لایق دیدار اقام باشم، آنقدر در میزنم تا بگشایی در را نماز عید فطر که مصلی عالی بود و سخنان رهبر عزیز که بسیار عالی بود به خصوص اون قسمت که بعضی از شما جایزه هم میگیرد انگار با من بود..ولی خوب  مثل همیشه سخنرانی طوفانی داشتند خیلی خوشم اومدرهبر به این میگن،. از امروز به بعد هم به قول اقای قراتی چه خوب هست که هر روز بخواهید از یک امام براتون دعا کنه. امروز من با دعا مادر مهربانی ها شروع شد.عید هم مبارک بر همه



۹۴/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی