خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

هوای حرم

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

بعضی مداحی ها هست انگار داره حال روز خود آدم رو میگه .مثل مداحی اقای مقدم شب19 ماه رمضان امسال

گرفتارم گره افتاده توی کارم                              ولی بازم تو دارم چه غم داره

دلم تنگ بی تو بودم برایم ننگه                             حرم چی شد کجای کارم میلنگه

مگه ارباب نوکر یادش میره  کبوتریادش میره                 گداهایی که  ایستادن دم در یادش میره  (کو تا گدا درخونه باشیم)

کم اوردم کوله بار غم اوردم                                     ببین رو به این پرچم روی اوردم

حلالم کن با یه جمله خوشحالم کن                           یه کربلا برات امسالم کن( یه مشهد الرضا)

تو بارونی طبع اشک هامو میدونی                                     چقدر خوبی بدی هامو می پوشونی

غلط کردم بطلب دورت میگردم                                    پشیمونم من از دنیا دل سردم

مگه ارباب صدامو یادش میره                                    گریه هامو یادش میره 

نمی توننم قبول کنم ما بد ها رو یادش میره                                                           



                                                                                                                

  اخرین  لحظه ها  توی سرزمین نور ..........

حاج اقا عباسی از روحانیون با صفا 





۹۴/۰۴/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی