خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

روز نوشت

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۱ ب.ظ
دیشب موقع خواب داشتم فکر میکردم اون حرفی که زدم چه اشکالی داشت .فهمیدم که ادم نباید طوری مطلب یاحرفش بزنه که  برداشت سو داشته باشه .ادم اشتباه خودش رو بپذیره که من می پذیرم .
خوبی این بود باعث شد احتیاط کنم تو نوشتنم و هر مطلبی رو ننویسم و از این موضوع هم ناراحت هشتم که اشتباه خودم باعث شد که یه چیزهایی به ادم بگن که من تا به حال بهش فکر نکردم  منی که همیشه این حدیث مولا اویزهه گوششم هست 

حضرت علی (علیه‎السلام) می‎فرماید:

«فأحبب لغیرک ما تحب لنفسک و اکره له ما تکره لها(1)؛ آنچه که براى خود دوست می‎داری، برای دیگران هم دوست بدار و آنچه براى خود نمى‏پسندى، براى دیگران هم مپسند.

نمی دونم چه اخلاقی دارم یکی از دستم ناراحت میشه عذاب وجدان شدید میگیرم .

امروز یکی از دوستان میگفت ازدواج نکردی گفتم  نه .(( .ولی امیدم  دارم بشه چون نذر مادر مهربانی ها هست عیال بنده و مادر بهترین ها رو برای بچه اش انتخاب میکنه هر چند که این بچه  بعضی اوقات  بد باشه)). 


۹۴/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی