خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

عشق

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ

امروز تازه فهمیدم با خدا باش پادشاهی کن یعنی چه..... برای نماز صبح گوشیم تنظیم کردم که شارژش تموم شد. زنگ نزد، ولی یه گنجشک انقدر جیک جیک کرد تا بیدار شدم ساعت دیدم نیم ساعت گذشته بود نماز خوندم، گنجشک دیگه جیک جیک نکرد، گفتم شاید اومده من رو بیدار کنه تا نمازم قضا نشه که همین هم بود،.....خدایا خیلی دوست دارم..........

۹۴/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی