خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

خطی خطی خاطرات

خدایا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم وآن گونه ام بمیران کسی به وجد نیاید از نبودنم

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

آرزو

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

آرزو کردن مگه عیبی داره یکی به معنویات یکی به مادیات.من قبلاً ها بیشتر تو فاز مادیات بودم، نمی دونم چی شده که این چند سال عوض شدم، خدا رو شکر. خیلی دوست دارم اولین بار زیارت آقام امام رضا (ع)با عیال برم، بیش تر از همه عقد ازدواج رو در جوار ایوان طلا مولا بگیرم، یعنی میشه که بشه، یاد نجف بخیر، به قول همسفرم تو چه دیونه ای هستی، نه پیدا کردی نه دیدی براش انگشتر خریدی، گفتم، چه عیبی داره، شاید دیگه قسمت نشد،از این سوغات مخصوص به عیال بدیم،، خیلی دوست دارم که شریک زندگیم کسی باشه، پله پله برسیم به خدا، اولین بچه ام دوست دارم دختر باشه یه کنیز خوبی در خونه خانم فاطمه زهرا(ع)باشه، همین از این دنیا من رو بسته.

کاش بشه یه کمپین راه می انداختم می شدیم مثل مولا شبونه تو گمنامی خانواده محتاج کمک میکردیم، حالا حالا کار داره تا بشم شیعه علی، تازه محب مولا هستم، شیعه هر گامش رو برای رضا خدا برمی داره نه برای بنده خدا.


۹۴/۰۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی